30. April 2020 - 07:51 Uhr

Shadowlands Alpha - Build 34199: Alle Neuheiten im Überblick!

Erneut ist eine Woche vergangen und offenbar kommen die Entwickler ganz gut voran mit Shadowlands. Denn der nächste Build wurde auf die Alphaserver gespielt und dieser trägt die Nummer 34199. Leider gibt es dieses Mal nicht ganz so viele Neuheiten und auch keinen neuen Content. Fans von Kriegern können sich freuen, denn diese Klasse darf nun Torghast betreten. Außerdem gab es eine größere Anpassung an der Grundmechanik von Gleichgewichts-Druiden. Folgend haben wir euch eine Zusammenfassung mit allen Informationen um Update angefertigt.


Die interessantesten Neuheiten

  • Krieger können nun Torghast besuchen, ansonsten gibt es keinen neuen Content in diesem Build.
  • Die Eclipse-Mechanik von Gleichgewichts-Druiden wurde geändert. Man löst nun nicht mehr zufällig eine Sonnen- oder Mondfinsternis aus, sondern immer nach dem Wirken von 3x Zorn oder 3x Sternenfeuer.
  • Es gibt ein paar wenige neue Modelle.
  • Es gibt weitere neue Einstellungsmöglichkeiten für das Ray Tracing in World of Warcraft, um Licht und Schatten zu verbessern.
  • Die leuchtenden Augen der Todesritter wurden schon wieder angepasst.
  • Die neue Charaktergestaltung wurde weiter angepasst. Es gibt nun keine Slider mehr, sondern man klickt sich durch die Optionen. Außerdem kann man eine Übersicht einblenden, um alle Optionen auf einmal zu sehen.
  • Das Ketteset der Nachtfae ist nun fertig und man kann sich das komplette Outfit mit Helm ansehen.
  • Es wurden Assets für das neue "Covenant Calling"-System eingefügt, welches die Abgesandtenquests ablösen wird.
  • Es wurden zwei weitere Bosse in den Raid Schloss Nathria eingefügt, weiterhin fehlen aber zwei:
    • Council of Blood
    • Stoneborn Generals
  • Einige Paktfertigkeiten wurden geändert:
    • Dämonenjäger (Nekrolords) - Fodder to the Flame: Commission a duel to the death against a Condemned Demon from the Theater of Pain. Defeating the demon and consuming its Empowered Soul Fragment reduces the cooldown of Metamorphosis by 60 seccauses you to enter Demon Form for 10 (Vengeance) / 15 (Havoc) sec. Fleshcraft treats the Condemned Demon as a powerful enemy. Instant Cast, 3 min cooldown.
    • Paladin (Venthyr) - Ashen Hallow: Hallow the target area for 30 sec. Every 2 sec, an enemy in the area suffers (150% of Spell power) Shadow damage, and an ally in the area is healed for (160% of Spell power). Within the Hallow, you may use Hammer of Wrath on any target. 30 yd range. 1.5 sec cast. 4 min cooldown.
    • Paladin (Night Fae) - Blessing of the Seasons
      • Aura of Autumn - Bless your nearby party party members for 1 min, causing their cooldowns to recover 10% faster. Blessing of Seasons: Turns to Winter after use.
        15 sec cooldown.
      • Blessing of Spring - Bless your nearby party members for 1 min, increasing their healing done and healing received by 10%. Blessing of Seasons: Turns to Summer after use.
        15 sec cooldown.
      • Blessing of Summer - Bless your nearby party members for 1 min, causing their attacks to have a high chance to deal (100% of Spell power) Holy damage. Blessing of Seasons: Turns to Autumn after use.
        15 sec cooldown.
      • Blessing of Winter Bless yourself for 1 min, reducing the movement speed of enemies within 40 yards by 20%, and their attack speed by 10%. Blessing of the Seasons: Turns to Spring after use.
        15 sec cooldown.
  • Die Beschreibungstexte vieler Völker für das neue Intro auf der Insel des Verbannten wurden angepasst. Auch der von den Untoten.
    • Alliance - You are a soldier of the noble Alliance, a coalition of kingdoms dedicated to upholding the ideals of valor and justice across Azeroth.
    • Humans - Hailing from the human kingdom of Stormwind, you follow in the footsteps of brave knights, clever sorcerers, and legendary heroes.
    • Night Elves - As one of the ancient and elusive night elves, you have ventured forth from the sacred forests to aid your allies and defend the wilds.
    • Gnomes - Though you may be small in stature, gnomes bring unrivaled ingenuity and fierce determination to stand tall beside your allies.
    • Draenei - The draenei fled a distant world overcome by demonic corruption. But Azeroth is now your people's home, and you have sworn to defend it.
    • Worgen - Though the worgen curse infected your home kingdom of Gilneas, you have learned to master your feral rage.
    • Horde - You are a soldier of the mighty Horde, a disparate band of races united in their pursuit of freedom, honor, and glory.
    • Orcs - Though the orcs came to this world seeking conquest, you now stand alongside your allies as fierce defenders of Azeroth.
    • Forsaken - The undead Forsaken may be shunned by the living, but your people are determined to rise above the ruins of the past to forge a new future.
    • Tauren - As one of the wise and noble tauren, you have pledged your physical might and spiritual resolve to honor the legacy of your ancestors.
    • Trolls - Renouncing the savagery of other troll tribes, you and your fellow Darkspear protect Azeroth with cunning ferocity.
    • Blood Elves - Though your people have endured tragedy and betrayal, the blood elves have reclaimed your kingdom's birthright and seek a bold new destiny.
    • Goblins - As members of the Bilgewater Cartel, you and your fellow goblins have sided with the Horde for the promise of adventure... and profit!


Die neuen Modelle

Fertiges Ketteset der Nachtfae






Bogen aus dem Ardenwald





Gargoyle Boss #2
Schlund Kakerlaken




Drust Female Native


Weitere Neuheiten

Neue Augen der Todesritter





Optionen für das Ray Tracing

Assets vom "Covenant Calling"-System
                              
Neuheiten bei der Charaktergestaltung



Neue Icons

                 


Development Update

Es gab zudem noch einen Bluepost der Entwickler mit einem Update zu Torghast. So können nun Krieger in Torghast gespielt werden und es wurden viele neue Animaboni eingefügt. Offenbar gab es die Möglichkeit durch ein paar Tricks den Turm schon vorab mit anderen Klassen zu besuchen. Unter anderem mit Schamanen. Die Entwickler weisen deshalb darauf hin, dass diese Klassen noch nicht fertig sind und sind Animaboni stark verändern werden. Ansonsten gibt es noch neue Boni für Priester, einen neuen Zellenblock in Torghast, die Animakugeln haben ein neues Modell bekommen, Bugfixes und andere Kleinigkeiten.
 Torghast, Tower of the Damned Changes 
A note about testing during the last week’s Alpha, in which some testers were able to look at classes in Torghast that were incomplete:
  • Fortunately, most warrior abilities were in place and functional last week. Nonetheless, today’s new Alpha includes additional warrior powers and bugfixes.
  • On the other hand, there were testers who looked at shaman abilities that were a remnant of an internal Torghast prototype from over a year ago. While the spirit of some of those abilities may be seen in future shaman Anima Powers, no one should expect them to have survived intact.
Few things survive in Torghast.


Classes
  • Warriors now have Anima Powers available to them and can now access Torghast, Tower of the Damned.
  • Priests have received new Anima Powers.
  • Fixed an bug that allowed creative testers to play classes that weren’t quite ready for Torghast yet.
Areas
  • A new cell block, The Soulforges, is now available in Torghast. Speak to the Wayfinder to access it.
  • Flask-Torghast has also taken up residence in Revendreth’s Pridefall Hamlet.
Updates
  • Anima Cells have new Maw themed visuals.
  • The Anima Power “Bloating Fodder” should appear less often.
  • Maw Sentries and Maw Guards now disarm their opponents less often.
  • Fixed a bug in which the Random Portals floor caused portals to be a bit too random.

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Sekorhex - Mitglied
Och nö die Todesritter augen wurden wieder misshandelt :/ Die auf den Live-Servern haben doch momentan den Touch, dass es düsterer in der Augen ist und nicht hell wie bei der Sonne. Ich hoffe die Beta-Augen kommen nicht so raus.

Blizzard sollte sich endlich mal von den Reglern verabschieden oder sie wenigstens mal anders konfigurieren. Milimeter arbeit ist immer mit eingebaut und das stört echt bei den Reglern. Hauptsächlich Sound und Grafikeinstellungen. Sollen die halt sowas machen wie bei der Charakterherstellung. Durch klicks regulieren können und nicht mit Mauszeiger irgendwo ziehen und hoffen, dass man zb 50% gezielt getroffen hat.